God jul!

Idag är det fulafton!

Julstämningen smög sig på under natten tror jag för idag är det faktiskt riktig mysstämning här hemma. Vi har ätit julgröt och bara myst här hemma med julmusik och nu Snövit på tv:en som mamma tycker att man får ännu mer julstämning av. Snart ska vi bege oss till familjen H.K för att äta gott, umgås och ha allmänt trevligt.

Vad gör ni på julafton, har ni någon tradition?

Vår tradition är gröten till lunch. Den som hittar mandeln får ett paket. Fernando fick mandeln i år och fick därmed ett paket. Ice age 3.

Jag har även öppnat en julklapp redan för den var för stor för att ta med till kusinerna. Jag är fortfarande chockad. Fernando lurade mig totalt. Trodde inte att jag skule få något eftersom vi sa att vi inte skulle ge varann nåt den här julen. Han skulle ju egentligen vara i Chile nu. Men ack så lurad jag blev mig. Det största paketet under granen var till mig, inte till Martin som hela familjen sa att det var till. Allt för att lura mig. Så gissa ad jag fick.
En Tv. Knäppa Fernando. Jag blev jätteglad men det är alldeles för mycket. Nu skäms jag för det jag ger till honom. Aja.

Ha en supergod jul allihopa, se till att kramas mycket idag!


Julafton i Egypten, 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0