Mysfaktor 1000!

God dag alla insnöade mulusker!

Har haft en väldigt mysig helg och den är inte över än. Igår hade jag som jag skrev en liten surprise till Fernie eftersom han ska åka bort från mig såå länge... Så jag hade bokat ett hotellrum på First hotel i Uppsala. Oerhört mysigt och jävligt skönt måste jag säga att bara ha lite egentid utan (no offense) våra familjer eftersom vi båda bor hemma.

Så, lite julklappsshopping, god mat och en flaska skumpa gjorde den här helgen till den mysigaste på länge. Nu får jag vänta 6 veckor på nästa puss :(

Imorgon ska jag skjutsa älsklingen till Arlanda..Kommer nog fälla en tår eller två. Vet inte vad jag mer kommer att vara ledsen över, att vara ifrån Fernie så lång tid eller att jag själv inte kan följa med till underbara Chile...

Buhuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0