Snipp snapp snut, så var julen slut!

Nu är julen förbi!

Jag kommer ihåg när man var liten och man alltid sa dagen efter julafton "Nu måste man vänta i ett heelt år till". Har inte riktigt samma definition på jul nuförtiden.
Det här fick jag i julklapp i år

Tv - Fernando
Locktång - Mamma & Pappa
Mysig morgonrock med tofflor - Mamma & pappa
Plyschbyxor från MQ & pappa
Snöhalsband - Johanna
Mysstrumpor - Martin
Kokbok, passionsmarmelad och choklad - Faster
Presentkort på MQ och en lypsyl - Mormor

Tror det var allt. Även om julklapparna bara utgör en bråkdel av julafton så är det ett bra tillfälle att få saker som man kanske inte har lust/råd att köpa själv. Och det här året var ett sådant år. Har tänkt på att köpa tex en locktång hur länge som helst men har bara varit för snål för att bara gå och köpa en.

Men det bästa med det här året var att jag, än en gång, fick fira julafton med världens bästa, min älskling såklart.
Nu är han långt långt borta, men jag tänker på dig hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0