snö och snö och åter snö

Hallojs!

Idag fyller min kära mor år så vi ska ut på min favoritrestaurang. Moldau i Hornstull. Världens bästa och godaste Wienerschnitzel!

Sen ska jag bli knivstabo i helgen och spendera så mycket tid jag bara kan med Fernie och prinsessorna, innan dem åker. Fernando åker ju till Chile på måndag, utan mig. Buhu! Nästan sex veckor ska vi vara på varsin sida av atlanten.
Därför har jag planerat en liten sak på lördag kväll. Men det kan jag tyvärr inte avslöja här för då finns det risk att min älskling ser det eftersom han är en trogen läsare till min blogg. Så du får hålla dig i en dag älskling ♥

Nu sitter jag och väntar på att en kollega kommer med lunch till mig för jag hinner inte gå ut och köpa själv. Men vart ääär hon, jag ska ju iväg och visa ett hus snart! Jag är huungrig.

Bjuder på denna härliga vinterbild så länge, tagen från mitt studentrum i Luleå.



Visst är det ganska härligt med snö trots allt?


Kommentarer
Postat av: fernie

hmmm... vart ska vi?

2009-12-19 @ 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0