Återvinningsproblem

God förmiddag!

Idag bär det av till Skåne, mycket bilfarande fram och tillbaka just nu. Men det ska bli skitkul att åka ner och träffa alla släkntingar, det var så längesen. Och kanske åker vi över en sväng till Köpenhamn också och shoppar lite eller nåt. Synd bara att det är sånt skitväder, och det ska bli ännu sämre i helgen! Vad hände med sommarn liksom?!

Ett litet ointressant ämne kanske, men jag ska snart åka till återvinningsstationen och slänga en massa från städningen igår. Men tydligen så måste man ha ett slags kort för att komma in på själva området så man kan slänga skräpet. Det är väl ingen uppmuntran till att källsortera?? Jag har inget sablans kort. Men eftersom mamma har ett får jag låna av henne. Och då kommer nästa problem. Alla återvinningsstationer öppnar inte förrän kl 15 på vardagar. Nehe? Jobbar inte folk heltid på återvinningsstationer eller? Och eftersom vi ska åka ner till Malmö innan 15 så vet jag inte hur jag ska lösa det. Vilket I-landsproblem va.

Nu måste jag iallafall duscha och göra mig iordning, tänkte åka en sväng till Skhlm och kanske hitta någon fin top att ha på mig imorrn på Jessicas student.

Hörs sen!

Saknar dig älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0