Dålig uppdatering

Hej alla

Förlåt så hemskt mycket för min dåliga uppdatering, förstår att ni har suktat efter mina inlägg. Men jag ville ju bara hålla er lite på spänn!

Nu är vi iallafall nere i Malmö, har vart det sen i torsdags. Och oj, vad fullt upp vi har haft. Och inte har jag haft tillgång till dator där jag bott heller. Just nu är vi hos min mormor och tar det lugnt efter en god middag som hon lagat till oss.

En liten recap på vad vi gjort här nere då. I fredags var det ju Jessicas student. Hon var skitsnygg som alltid och hon stod på flaket och skrek och åkte limousine som en riktig diva. Det var precis som en riktig student ska vara. Åh vad jag längtade tillbaka till den dagen man tog studenten. Inte insåg man hur allvarligt det skulle bli efter den dagen. På lördagen var det fotboll och eftersom min släkt är fotbollsnördar allihopa blev det en get together då också. Jag hade till och med köpt en Sverigetröja dagen till ära. Men ack så tråkig match och fy vad dåliga dem var. Inget VM blir det iallafall. Jag som hade velat åka till Sydafrika. Jaja, bara för att den dagen var över så blev det inte lugnare för det. På söndagen gick jag och Fernie i stan och sen åkte vi hem till min moster Åsa och bjöd dem på Chilensk skräpmat som vi åt när vi var i Chile, Completos. Det var skitgott och det gick verkligen hem hos alla! By the way, om ni undrar hur en Completos ser ut, googla ;)

Idag är det första gången vi andas ut. Det är så mycket man vill göra när man kommer ner här och man vill träffa alla så schemat blir jämt fullspäckat. Önskar ibland (rätt ofta) att jag hade bott här nere under min uppväxt istället för i fjollträsk. Men men...Då skulle mitt liv se helt annorlunda ut nu och det vill jag ju inte, har ju världens bästa vänner och världens bästa pojke !

Nu ska jag in o umgås med min älskling och Mull (min mormor). Ska försöka skärpa mig med bloggandet..

Tjolahoppa!
C


Kommentarer
Postat av: emma

Man snackar inte skit om STOCKHOLM.. fjollträsk?? du har bott på landet för länge..

Efter denna sommar kommer du inte vilja bo nån annan stans. SKÄRPNING

2009-06-09 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0