First day at job

Godmorgon!

Igår hade jag min första dag på jobbet! Det belv en lång dag, kom inte hem förrän kl 20. Så är livet som mäklare :) Och ingen lunch blev det heller. Men idag ska jag ta det lugnare är det tänkt, men man vet aldrig i den här branschen.

Ska ni göra något kul på midsommar? Jag är lite kluven faktikt, Pappa vill att jag kommer till Kanan men jag vet inte om jag orkar. Dem åker dit idag och jag vet inte när jag slutar, och har dessutom en visning på söndag. Alternativet är att umgås med Emma och Carolin, och det låter ju väldigt lockande tycker jag. Jag får se helt enkelt. Men på lördag kommer min älskling hit iallafall och då ska vi mysa! Är så himla tråkigt att inte bo tillsammans, men vad ska man göra..Är man fattig så är man.

Nu ska jag gå till bussen, ännu en rolig dag på jobbet väntar!

Tadaaahh
C

Kommentarer
Postat av: C

Jag tycker du ska umgås med Emma och Carolin, låter ju skitkul. DO IT!

2009-06-18 @ 11:17:46
Postat av: Katja

men joooo...kom till Kanan!!!

2009-06-19 @ 00:41:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0