Malmö a la Pakistan

Hej trötta världen!

Iallafall är jag trött. Fattar inte varför, jag har ju skitkul här nere! Hur ska då min framtida karriär gå om jag är så här trött nu undrar jag...Vill inte veta!
Idag flög Fernie hem, men vi hade väldigt kul idag faktiskt :) Det ska komma bildbevis sen när jag har tillgång till något annat än Sveriges segaste dator, men så länge får ni höra historien!

Vi bestämde oss för att ta det lugnt idag och bara strosa i stan, precis som man ska göra när man är i en annan stad som nykära. Vi körde bilen längs lantmannagatan när plötsligt  Fernie får syn på en frisörsalong (eller rättare sagt en barbershop eller vad det heter). Han utbrister -"Där vill jag klippa mig!" Konstigt, tänker jag..Fernie är ju alltid för snål för att klippa sig hos frisör. Men såklart fanns det ju en anledning till varför han ville klippa sig där. På fönstret hade dem fyndiga ägarna försökt locka dit kunder genom att erbjuda klippning för 50 kr och hårtvätt för 10 kr. Men det lyckades dem ju med! Vi spatserade in i den skabbiga lokalen, som för övrigt såg ut att vara tagen från Pakistans huvudgata, och Fernie fick sitt hår tvättat och en fin klippning. Jag vågade dock inte sätta mig i den där frisörstolen, jag är bättre än så ;)

Det var roligt, ska lägga upp bilder på det lite senare i veckan. En till sak hände också, men det orkar jag inte dra idag, den historien får ni imorgon. Men det var en pinsam grej som inkluderar mig och en kändis. Missa inte!

Nu ska jag sova, är så himlans trött. Ska bli ensamt att sova själv utan min finaste men ändå ganska skönt!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Frishko

Assååå.... pinsam grej med en kändis??? snacka om "cliff-hanger"

2009-06-09 @ 23:54:42
Postat av: Alex

Bläää... tvättar han aldrig håret annars eller???

2009-06-10 @ 09:45:19
Postat av: Anna

jag hoppas verkligen att historien innebär att du "chippade" en kändis...

2009-06-10 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0