Pust

Hej hej...

Det där var ett uppgivet hej hej.... Sorry att jag inte har uppdaterat förrän nu men det har vart lite stressigt och mycket att göra. Satt på tentan i fem och en halv timme, sjukt vad tiden går snabbt när man skriver konstant. Det gick väl sådär, tentan var inte riktigt uppbyggd så som jag ville att den skulle vara. Fernie satt hela tiden ut, sex timmar, han är så duktig så!  Sen var vi på Subway och tog en macka och efter det var det bara att gå raka vägen hem och packa det sista. Så nu har vi packat i princip allt, och vi har flyttstädat hela rummet. Man kan tro att det skulle gå snabbt men det är skitjobbigt. Mina händer ser nu ut som russin efter att ha badat i rengöringsmedel. Men rummet luktar gott iallafall!

Få se om vi orkar repetera lite på det vi ska ha på tentan imorgon, känns som jag måste det...Annars kommer jag bli skitarg på mig själv om jag sitter där imorrn och inte kan det som jag hade kunnat om jag läste lite dagen innan. Aja, får se hur jag gör, nu ska jag iallafall springa till sängen där Fernie ligger och ge han en stor blöt puss och göra allt för att han ska bli ännu mer irriterad än vad han redan är! tiihiiii :)

Pussen
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0