Snörvel snörvel

Gokväll

Idag har det vart ganska stressat. Och jag har pratat med min förhoppningsvis första kund :) Ska som sagt bara klara tentan först...
Kom hem sent idag med, efter en torr visning i Årsta. Det kom inte en enda. Det var tråkigt för det är en väldigt fin lägenhet. Men men..När jag blr registrerad kommer det bli andra bullar!

Har även varit lite hängig idag med,förkylningen hänger i seg. Började göra mat när jag kom hem och den blev inte klar förrän 21, var lite trött och irriterad innan maten stod på bordet, så sorry älskling för min irritation som gick lite över gränsen ♥
Och nu har min fridfullhet förstörts av att mamma och Martin kommit hem från Kanan. Dem åker nämligen till Rhodos imorn, inte alls avundsjuk! Men kommer såklart att sakna min käre bror!

Guys, jag börjar bli mullig. På riktigt. Måste börja träna. Så fort jag blir kvitt den här förkylningen ska jag gå till gymmet. Min snälla chef sponsrar mitt gymkort på Sats under min prkatik så jag är ju dum om jag inte utnyttjar det.

Kolla precis på Real houswifes of New York. Nu kommer ni tycka att jag är töntig igen men åhh vad jag vill leva deras liv. Min dröm är att bli mäklare i antingen Los Angeles eller New York. Tänk att ha en flott våning på Manhattan och kunna spendera hur mycket man vill på precis vad man vill. Hyra ett privatejet hit och gå på galor dit. Och sen när jag bli mamma så lägger jag av och blir en så kallad lattemamma medan Min rike man Fernando fortsätter att bringa in the cash till vår familj. Man kan ju drömma eller hur :)

Nu ska jag tillbaka till fotbollen, heja Sverige,skit ner er Serbia!
Puss & heeeej
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0