Stormbyar & regn

Ok det sket sig med bilderna igår igen... Sorry folks! Och nu sitter jag vid den omoderna datorn igen.
Det blir ingen historia helt enkelt. Men den var ändå inte så rolig så...

Idag har min mamma och lillebror Martin anlänt till Malmö. 07.00 hämtade jag dem på stationen. Vi hade tänkt åka över till Köpenhamn men det blåser stormbyar så jag vet inte om vi vågar köra på bron... Vi få se hur det blir. Annars händer inte så mycket. Imorgon är det stora festdagen, då har min moster Lena 50-årsfest. Får se om jag kan få mamma att köpa något fint som jag kan ha på mig.

Juste, höll på att glömma

JAG KLARADE INTERNA, DEN FÖRSTA TENTAN!

Både jag och Fernie klarade den, vi är bäst! Nu väntar bara resultatet på den sista.
Jag ber till gudarna.

Nu ska jag gå och stirra lite med Martin, kul att ha nån att reta!
Puss
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0