90-talets datorteknologi = tummen ner

Gokväll mina kära vänner

Idag gick ännu en slapp dag förbi. Har shoppat lite på MQ-rean där jag fann lite goa grejer som bland annat en fin bondelid t-shirt och en väst från Stockholm. Dock har jag inget att ha västen till så det måste jag typ köpa nu. Hm...Aja.

Jag antar att ni vill höra min kändishistoria. Jag hade ju tänkt lägga upp en bild på hela situationen men min mormor har en så förbannat gammal dator så när jag sätter in kabeln i tegelstenen (hårddisken) så vill inte datorn ta emot den på något vis så jag kan inte lägga upp bilderna. Mycket tråkigt. Vet inte om jag ska berätta ändå för utan bilderna är ju inte historien lika kul. Kan ni hålla er till imorrn, då sitter jag förmodligen vid en lite modernare dator? Och Anna, man kan ju säga att jag faktiskt har chippat den här kändisen, fast utan att ha chippat denne verbalt, men det räknas väl?! =)

Har inte så mycket att skriva om idag egentligen. Hände inte särskilt mycket, huvudattraktionen idag var att leta efter min mormors örhänge i de provrum vi varit i idag. Hon tappade nämligen det under dagen nångång. Tänk vad kul att vara pensionär och göra såna här små utflykter. För mig däremot är det sju dagar kvar av frihet, sen börjar min karriär dra igång. Men shit vad kul det ska bli!!

Gonatt på er
C


Kommentarer
Postat av: Anna

Sorry, räknas inte! Man måste ta på kändisen i fråga och säga chipp ungefär som vi gjorde på Shire på P&L, kommer du ihåg?! ;)

2009-06-11 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0