30 år = Gammal?

Hej Hej!
Bernardo har 30årsfest idag. Det får mig att tänka på att jag är 30 om 7 år. Det känns som en evighet dit. Det betyder att man blir gammal när man fyller 30. Men ändå längtar jag dit på nåt sätt. Att vara 30 är moget, vuxet. Och förhoppningsvis har jag barn, har ett stabilt liv med min älskling och vi är ekonomiskt oberoende. Det är mitt mål när jag fyller 30. Så de 7 år jag har på mig att uppfylla dem här målen ska bli 7 roliga år.

Nog om detta 30års-snack, idag har vart full rulle, jag fick hedersjobbet att vika servetter. Jag glömde tyvärr kameran i Segeltorp så jag kan inte ta kort på mitt fina verk men det vart fint, mamma Sonia blev väldigt nöjd. Fernie är och cyklar med Alma så hon inte ska bli så stirrig med allt folk, om nu det går att hejda. Jag har en lugn stund också, ska snart ta och fixa till mig. Ska ha på mig mina nya peachfärgade byxor och en svart tröja med bar rygg, enkelt och snyggt. Se om det tas nåt kort på mig ikväll,annars få ni fantsera hur jag skulle kunna se ut.

Ha en bra lördag!
Chao
C


Kommentarer
Postat av: Marcia & Maja

Du var skitsnygg igår!!! En riktig puma :)

2009-05-10 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0