40 grader celsius

Hello!

Har alla haft en bra solig söndag? Det har iallafall jag! det har varit sjukt varmt här, närmare 40 grader i solen mitt på dagen. Så det vart inte så jättemycket plugg för oss efter den där lasagnen kan jag ju säga. Vi har istället varit hos grannhuset och solat och städat mellan varven. Det börjar faktiskt bli tomt här nu. Fattar inte hur vi ska få plats med allt i bilen. Det är i och för sig en passat kombi som vi ska köra ner med men jag är mycket skeptisk till om allt ska få plats. 5 flyttkartonger, en stor resväska, en snowboardväska och massa svarta sopsäckar med kläder i och allt smått o gott som täcken och sånt.
Ojojoj säger jag bara. Men det ska bli intressant att se på tisdag hur bilen ser ut.

Imorrn har vi våran första tenta, Beskattningsrätt 15hp. Ganska så lugn för den faktiskt, har allt under kontroll. Värre blir det på tisdag. Men men, den ångesten får jag ta imorrn.

Nu ska min solkyssta kropp mysa ner sig i sängen och få en god natts sömn!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0