Ångest? Neeeeeee



Fatsos eller vad! Det blev pizza...jag tog min Luleå special och fernie tog köttfärspizza med curry. Det var gott men inte så hälsosamt....

Och det ska ju inte bli hälsosammare framåt veckan heller. På fredag har söta Caroline fixat en liten avslutningsmiddag för klassen. Den ska hållas till på AllStar, en sportbar här i luleå. Ska bli supertrevligt och jättegott! Mycket bra initiativ Caroline, Längtar dit! Och på lördag är det examensbankett med trerättersmiddag som skolan har fixat. Så min kommande helg ska bli väldig trevlig tycker jag!

Nu ska vi fortsätta plugga, det går riktigt bra nu! Prisavvikelser och bidragskalkyler, here we come!

Förresten..jag är på mycket bättre humör nu om ni kanske inte har märkt det redan..vad lite fet mat kan göra.
 
Chaaoooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa, ska bli supertrevligt på fredag :)

2009-05-19 @ 23:07:13
Postat av: Caroline

Jaaaaa, ska bli supertrevligt :)

2009-05-19 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0