Blomman is out of the game

Vi har vart jättelata idag. Vaknade ändå relativt tidigt, kollade på Robinsonreprisen eftersom vi missade den igår, och sen har vi bara slappat. Eller jag va förresten på en promenad till ica eftersom vi  inte hade nå toapapper kvar. Men det var den enda motionen jag ansträngt mig till idag. På tal om Robinson...Erik åkte ut. Tråkigt tycker jag, jag kunde lätt ha sett honom som vinnare. Men nu hoppas jag på Jarmo, han är stencool. Önskar att jag var släkt med honom på nåt vis, det hade varit häftigt.

Pappa fyller år idag, grattis grattis! Hela familjen är ikväll på favvorestaurangen Moldau i Hornstull. Alla utom jag. Är avundsjuk upp till skyarna. En stor wienerschnitzel hade inte suttit fel nu. Men men...vi får väl laga till nåt trevligt här uppe i Norrland istället.

Väntar på fler bilder från igår förresten, en i sällskapet skulle skicka över kvällens bilder nu på kvällskvisten. Ni måste ju få se den tafatta maten. Så framåt kvällen blir det förhoppningsvis lite bildspel från igår.

Så glöm inte att komma in hit med jämna mellanrum ;)

See ya!
C


Kommentarer
Postat av: Marcia

VAd var det för mat då??? Ni får nog gå en buggkurs... det är ju jätteroligt att bugga... tyvärr kan jag inte heller det :( förresten... jag har nu tagit bort prislapparna från hantlarna!

2009-05-24 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0