Camilla = Natacha?

Det vart inge lapa sol imorse..Jag hade bytt om till bikini och hela köret och gick och la mig ute på gräsmattan med min bok och skulle fridfullt ligga och läsa i den varma solen. Inom 10 sekunder kom den första myggan. Sen kom svärmen. Jag kunde sitta ute i typ 10 min sen fick jag nog. Och nu har jag sisådär 10 myggbett på kroppen. Och inte var det värt heller. Snacka om att ryktet om norrland stämmer

-43 och myggfritt

Och inte en grad varmare....

När Fernie kom hem från hans lyckade redovisning satte vi igång och plugga, och det har vi gjort fram tills nu. Vi fastna och nu blev jag jätteomotiverad. Ser fram emot vår middag..Marinerad kyckling med klyftpotatis och tzatziki. Mmmm

Jag har ju varit lite av en bloggfanatiker innan jag började skriva själv. En av bloggarna som jag ständigt besöker är Natacha Peyres

http://www.improveme.se/natacha

Och jag har kommit fram till att jag vill vara som henne. Kanske låter lite ytligt men hon är skitsnygg, har perfekt kropp, lever ett glassigt liv i LA. Det är precis vad jag strävar efter.                                                                                              


 





Lika?

Kommentarer
Postat av: fernie

Asluuuuuuda! Du är snyggare!

2009-05-25 @ 17:02:05
Postat av: Erika

jag är också ett fan av hennes blogg :) Och skulle gärna ta över hennes liv + kropp hihi

2009-05-25 @ 17:52:04
Postat av: Andrea

Camilla! Du är tusen gånger snyggare än Natasha för HON ÄR FUL och du kommer att få det liv du drömmer om =)

2009-05-25 @ 20:53:33
Postat av: Flizan

Det va de värsta jag hört på länge!!!! Natasha??!! Lägg av- genast!!!!

2009-05-25 @ 21:21:11
Postat av: Marcia

Hon är ju såååå fuuuul!! hon ser ut som en feltillverkad docka!!! _Du kan inte jämföra dig med henne för du är ju jättesnygg!!! helt annan liga!!!

2009-05-27 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0