Circus in the air

Hej hej

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, men har inte haft tillgång till internet varken igår eller idag.
Nu är jag uppe i Luelå igen, känns ganska bra faktisk det är ju inte så lång tid kvar här uppe. Helgen hemma var bra men stressig. Hann inte träffa alla jag ville träffa men man kan ju inte vara tillgänglig jämt...

Idag fixade snälla Fernando biljetter till Britney Spears !! Jag, Fernando, Emma och Steffie ska gå och se henne i Globen den 13e juli , ska bli så jäääääkla kul!

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar i ugnen, det blir fläskfilé i ugn med potatis och tzatziki. Det har inte gått så jäkla bra med min diet, har ju fått så god mat i helgen. Men imorgon bitti är det knäckebröd igen. Ska på examensbal om två veckor och då kan måste klänningen passa. Tack Marcia!

Hörs sen!
Chao
C

Kommentarer
Postat av: Fernando

Ehhh.. vadå jag ska med... bara för att jag fixa biljetterna betyder inte att jag ska meeeeeeeed.

2009-05-11 @ 18:01:54
Postat av: Marcia & Maja

Jag kan köpa fernies biljett isåfall muhahahahahhahaha

2009-05-12 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0