Ekonomi sucks

Åh mitt huvud är så slutkört nu. Jag orkar inte plugga mer. Men det är bara två tentor kvar, sen behöver jag inte göra en tenta igen i hela mitt liv. Ekomomi är verkligen inte min grej har jag kommit på. Kan inte tänka logiskt när det handlar om ekonomi. Men förhoppningsvis kommer jag aldrig få användning av miga tafatta kunskaper inom det ekonomiska.

Tack för alla kommentarer som jag får, tycker det är jättekul :)

Ni motiverar mit till att fortsätta blogga, and I will!

Nu ska vi fundera ut vad vi ska göra för middag, har verkligen ingenting hemma. Kanske kan övertala Fernie att gå till det relativt nyöppnade cafét som har supergoda sallader...Vi fick ju trots allt låning igår...

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0