Examensdag

Tack klassen för dessa två år tillsammans!


En del av klassen uppställda så fint


Jag och min älskling som också tog examen


De tre toppmäklarna

Vilken högtidsdag!
Och när vi kom hem blev det powernap på hög nivå. Hat sovit i 1,5 timme och är nu redo att börja om på nytt. Men nu är det bal som gäller!

Ahjuste, herregud. Titta på den här bilden



Bilden föreställer en del av skolans kör som så fint sjöng på vår akademiska högtidsavslutning. Är det ett skämt eller? Är det ok att se ut hur som helst på scenen när man ställer upp med körsång? Alla studenter och relatives var jättefina med klänningar och kostymer, så kommer kören upp på scenen. Fula gympadojor, flip-flops och omatchande kläder. Pinsamt värre!


Kommentarer
Postat av: Tommy

vad förväntar du dig när du bor på landet? ;)

2009-05-23 @ 17:42:11
Postat av: Felicia

Grattis till examen Kramer!!!! Hoppas att du kommer ihåg en riktig vän när du kommer bli en framgångsrik kvinna som kränger paradlyor på Östermalm!!!! ;D Kom hem nuuuuu



Puss å Kram

2009-05-23 @ 22:30:56
Postat av: Camilla

Klart jag kommer göra Flizan... Men eftersom du ska bli så framgångsrik själv så behöver jag väl inte försörja dig? Men jag lovar att jag ställer upp om det nångång blir aktuellt ;)

2009-05-24 @ 01:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0