Fatty me

Det blev lite sol ändå, men vi tog faktiskt med pluggrejer....



Så här skönt hade vi...Men som ni ser och nu kanske också förstår så måste jag ju göra nåt åt mina så kallade kärlekshandtag. De borde kallas fläskandtag eller nåt. Usch och fy. Man ser ju faktiskt en liten glimt av magmuskler där under. Hm...men man ska väl fan inte behöva gräva sig ner till musklerna. Måste börja träna! Någon som har något bra förslag på hur man kan äta och framförallt finna motivation och disciplin? Disciplinen är svårast för mig.

Nu har jag varit modig och lagt upp den här bilden så ni verkligen ser att jag inte överdriver, för det gör jag faktiskt inte. En blogg är ju till för att man ska visa den nakna sanningen, eller hur, så kom med förslag snälla, jag börjar bli desperat!

Nu ska vi cykla iväg till Emil och grilla. Jag har gjort min hemmagjorda potatissallad och tzatziki som vi ska ta med för att ha till köttet, mums. Inte så jätteonyttigt faktiskt! Här sitter jag och klagar på att jag måste börja äta bra och träna så gör jag massa god mat. Men det kan väl inte vara så onyttigt med sallad och tzatziki. Det är väl potatisen i salladen...men annars är det avokade, tomat och sparris i salladen. Och kanske yoghurten i tzatziken är lite onyttig. Aja, skitsamma gott ska det bli iallafall!

So long
C

Kommentarer
Postat av: Katja

Mä....nä, du ser fantastiskt snygg ut fina kusin. Du kan äta hur mycket tzatziki som helst.

2009-05-30 @ 22:20:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0