Flyttstäd påbörjad

Gokväll

Idag har varit en lång dag. Vi har pluggat och emellanåt städat undan i rummet. Vi flyttar ju på tisdag och vi börjar slänga saker och packa ner nu så man inte göra allt sista dagen som vanligt. Har behövt slänga skitmkt och måste ge bort en massa också. Har en superfin lång spegel som jag måste ge upp för den får knappast plats i en passat med 6 andra flyttkartonger. Idag åker Caroline hem, trevlig resa :)

Har precis kollat på veckans The Hills. Åh så bra. Vill också ha ett dunderbröllop en vacker dag.

Sorry mina tråkiga korta inlägg, men det är plugg som gäller nu, annars får jag dåligt samvete. Kommer bli bättre sen när jag kommer hem! Ah juste, på lördag ska det bli 26 grader! Shiiiit va niiiice!

Tuudiluuh
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0