fyra års hemlängtan

Det blev inte nån god sallad på cafét. Istället beställde vi hem. Det blev Fajitas. Helt ok faktiskt.
Och nu orkar vi inte plugga mer. Har kivats lite istället. Fernie har kommit på den nya irriterande trenden att nypas. Inte så att det gör ont, men precis på gränsen mellan kittlande och en aning smärta. Men han fick igen med ett antal hårdare nyp och en rad sparkar. Mig vill man inte möta i en mörk gränd.

Annars händer inte speciellt mycket den här veckan. Vill bara bli klar här så vi kan åka hem till den riktiga verkligen, där jag inte varit på fyra år. Helt otroligt. Har inte bott i min hemstad på fyra år. Det ska bli så himla skönt att vara nära min familj och alla vänner. Och så tjäna pengar på det. Underbart! 

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0