Greysfanatiker

Då har man snyftat till Greys igen då... Manusförfattarna visste vad dem gjorde när dem skrev serien iallafall!

Är så trött nu. Och har vart ltie nere idag faktiskt. Vet inte varför..Jag vaknade typ irriterad och sen har jag bara gått och blivit irriterad på allt under dagen. Och vem går det ut på om inte Fernie. Stackarn.  Men imorrn ska jag vakna pigg och glad !

Tills dess....

Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite. If they do, squeeze them tight, so they don't bite the next night

C


Kommentarer
Postat av: Anna

jag har fortfarande kvar din dvd med säsong ett av Greys här!

Jag är också fortfarande såld på skiten, såg precis sista avsnittet tårarna sprutade som på ett barn ( och jag är ju attans snart 31)



Läser titt som tätt, men kommenterar sällan...

2009-05-21 @ 22:23:21
Postat av: Camilla

Åh vilken nostalgikänsla det måste varit att ha hittat den dvd:n :) Vadå sista avsnittet?? Är du före?? Jag är hederlig och kollar varje onsdag, utan att fuska!Saknar dig, vore kul att komma upp i sommar!

2009-05-21 @ 23:15:57
Postat av: Anonym

Klart jag fuskar. jag är ju den mest nyfikna människan i universum så jag laddar ner varje vecka. men USA är bara 2 eller 3 avsnitt före så förbered dig på säsongsavslutningen...



ja, kom hit! Måste ju få träffa mannen och hunden!

2009-05-22 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0