I see my abs under my skin

Vilken dag!

Det kommer bli alltså...Har varit på morgonpromenad, gjort mage och rumpa och nu sitter jag vid datorn för att påbörja dagens uppsatsskrivande. Känner på mig att det kommer bli en produktiv dag... Ska träffa min handledare idag nämligen och hittills är jag inte särkilt stolt över antalet sidor på min uppsats. Men det är ju en hel vecka kvar...Det är luuuuugnt! + att Fernie är i skolan idag så har ingen som kan distrahera mig.

Måste till stan också och kemtvätta balklänningen, vaxa benen och slinga håret...När ska jag ha tid att göra det. Men det känns omotiverande att gå till frisören här för det är jätedyrt att gå i Luleå. Har ju hittat min favorit, Rinse på Heron City. Jättetrevliga och billiga! Klipp + sling för 590kr. Så allt annat känns jättedyrt nu. Men jag måste ju fixa håret innan examensbalen som Fernie har tvingat med mig på. Har värsta utväxten...Skulle va skönt att bara åka till H&M och köpa mörk hårfärg för 98kr men det är ju så fint att vara ljus...

Jaja, nu känner jag att jag börjar sväva iväg här. Allt för att inte behöva skriva. Men ha en bra dag så hörs vi sen!

Chao
C


Kommentarer
Postat av: Fernie

Vadå tvingat?? Då går jag hellre själv!

2009-05-13 @ 13:00:43
Postat av: marcia

Du är snyggar i ljust hår! kram

2009-05-16 @ 21:43:28
Postat av: Camilla

Tack Marcia =)

2009-05-17 @ 09:14:54
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-17 @ 09:17:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0