I'm in love with a fairytail

I'm in loooove, with a fairytale!
Even tho it hurts....

Åhh så bra den är! Mina två favoriter hamna ju högst upp, kan man ha bättre smak eller?! Jag borde ingå i proffsjuryn nästa år. Tyvärr så somna både jag och Fernie i halva röstningen !(42 länder röstade ju)! och vaknade av att Alexander Ryback vann..Ljuvligt att vakna till.

Jag sov inte helt ok inatt, har en tendens att få magknip mitt i nätterna. Så vaknar jag hela tiden och får panik av att Fernie ligger och sover som en stock. Och inatt prata han i sömnen. Det var väldigt roligt =)

Men idag är det plugg plugg plugg....Ska klara dem här tentorna så jag kan börja jobba nångång och tjäna pengar! Ni vet vart ni ska höra av er om ni vill köpa/sälja lägenhet eller hus!

Breakfast time!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0