Nya buisness shoes

Goddag!

Jag blev väldigt glad av era kommentarer måste jag säga angående mitt Natachainlägg. Ni är så snälla! Men alla har väl någon som man ser upp till? Någons liv man skulle kunna byta till. Jag vet ju att jag kommer få ett framgångsrikt och kärleksfullt liv framöver, men for the moment har jag haft ett ganska mediokert och tråkigt liv som de senaste två åren har bestått av plugg och snö. Hade inte Fernie kommit in i mitt liv i rättans tid vet jag inte om jag hade klarat så länge här uppe. Men ok, även om jag står fast vid att jag just nu skulle vilja leva Natachas liv, så kan jag lova er att om 5 år lever jag ett 100% bättre och glassigare liv än henne!

Nog om det. Vi vaknade kl 9 idag, blev värsta sovmorgonen! Vi har väldigt länge vaknat automatiskt senast kl 7 men nu börjar det barka känner jag. Men vi har pluggat fram tills nu, och snart är det mat, pasta med vitlök. En av mina favoritmåltiden. Enkelt och supergott! Bara pasta, olivolja och massor av rostade vitlökar!

Efter lunch ska jag, Fernie och Caroline gå till Skokanonen. Jag måste ha minst två par nya skor och Fernie måste definitivt ha ett par finskor som han kan ha till sin kostym medan han bringar in the cash. Så det blir dagens höjdpunkt! Hoppas jag hittar nåt, annars blir jag på dåligt humör.

Hörs sen!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0