Opponering klar

Jaha, det var ju inte så många som hitta Fernando antar jag eftersom det bara va en som kommentera, grattis Joel!

Men ok, jag ska ge er en chans till. Ikväll kommer en ny bild och en ny chans att hitta Fernando i röran. Så håll utkik och var snabb!

Idag har jag opponerat och blivit opponerad på min uppsats. Det gick bra, jag fick nästan inga anmärkningar alls så det är skönt att man inte måste sitta och göra om halva arbetet. Däremot hade jag lite att säga om den uppsatsen som jag opponerade mot. Jag anser ju att min egen uppsats är perfekt och den som inte skriver som jag har ett ganska så dåligt arbete, haha. Så hon fick lite att göra om, hoppas hon inte tog illa upp bara!

Nu är jag ensam hemma, funderar på att röja lite till. Men man kommer ju ingenvart! tycker att jag har slängt massor och packat ner en del men rummet ser lika stökigt ut ändå! Hatar att flytta ut, men älskar att flytta in! Går det ihop?

See ya later alligator!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0