Pasta á la Fernie

Hallå där ute

Har tänkt lite på mitt inlägg som jag skrev igår och jag har kommit fram till att jag bara ska vara mig själv. Vilket jag har varit ändå sen jag började skriva. Så det fortsätter. När jag flyttar hem händer det förhoppningsvis lite mer i mitt liv, så då har jag automatiskt lite mer att skriva om.

Men nu....Blir det dagens lunch :)



Ser det gott ut?
Kan avslöja att det var väldigt gott. Fernie fick fria händer att använda allt som finns i kylen inklusive rester och det resulterade i Spaghetti med köttbullar och tacofärs blandat i matlagningsgrädde och lite smått och gott. Mycket godare än det ser ut iallafall! Duktigt älskling ♥

Nu blir det lite efterlunch-vila sen är det bara att börja plugga igen. Har även städat ur Fernies rum då besiktningen sker imorgon. Nu är det bara mitt rum kvar. Very depressing.

Hörs sen!
Puss
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0