Perfect body

Ok...Det är dags för en förändring. Jag vill ha en perfect body. NU. Varje gång jag ser mig i spegeln tänker jag tillbaka på den tid jag inte behövde tänka på vad jag åt. Men då tränade jag 6 ggr i veckan. Den tid är över nu kan jag säga. Allt tjat man hört av folk i min närhet som jag en gång hatat om hur tjock man är och bla bla bla har nu drabbat mig själv. Jag lovade mig själv att aldrig bli "mullig". Alla har olika definitoner av vad mullig är, men jag är där nu enligt mig själv. Jag har dem där extra kärlekshandtagen som man helst skulle vilja slippa. Så vad gör jag åt det då? INTE ETT SKIT.

Förrän nu.

Har funderat ut och in på detta hur jag ska gå tillväga för att vilja gå i bikini i sommar. Men hur går man ner i vikt lagom fort, lagom mycket och lagom hälsosamt? Jag vill ju bara få bort det där onödiga, sisådär 3-4 kilo. Det kan väl inte vara så svårt...eller?

Från och med idag, inga kolhydrater. Inte heller något socker. Kommer jag verkligen klara det? Skulle behöva köpa mig en matvåg..för att kunna väga all mat så man vet hur många kalorier man får i sig...Men så seriös skulle ju aldrig jag bli. Jo det ska jag bli.

So long
C


Kommentarer
Postat av: elin

Go Camilla! Kan du trana bort mina extra kilon ocksa??

2009-05-04 @ 20:09:34
URL: http://.elinhelander.se
Postat av: Camilla

Yes yes, nu jävlar! Men hur ser du ut egentligen efter många cheesburgare i USA? ;)

2009-05-04 @ 21:44:16
Postat av: Dennis

Kör hårt bara! =)

2009-05-05 @ 06:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0