Rainy day

Godmorgon!

Idag är det en tråkig dag ute, det regnar och är allmänt grått och blött. Men det är bra, då finns det inga ursäkter jag kan komma med för att slippa sitta inne och skriva på min uppsats hela dagen. Nu på morgonkvisten har jag hunnit gå ut med Alma en halvtimme och gjort mage och rumpa...mycket duktigt. Och så har jag förstås ätit en nyttig frukost bestående av Wasa delikatess Linfrö med  lättkeso, kalkon och avocado/paprika. En riktig höjdare, nyttig är gott!



Ne, nu ska jag sätta mig och skriva så fingrarna glöder. Måste hinna med en del innan jag åker hem till Stockholm och träffar mäklarna som jag har stämt träff med, spännande! Ska bli kul att komma hem även om det bara är för helgen...Men snart är det sommar och då kommer jag hem för gott! Wiiieeee!

Ha en bra dag mina vänner som tar er tid att läsa!

Chao
C

Kommentarer
Postat av: Flizan

Duktig du e keep up the good work! Här i huvudstaden e de också tråkväder men då kan man ju passa på att plöja igenom lite bloggar:)



Puss på re <3

ps.plogen tjatar om reunion måste fixa=)ds.

2009-05-06 @ 13:15:37
Postat av: Anna

Är du klar nu till våren? Fasen vad tiden går fort!!! Känns som igår du bodde hos mig!

Hoppas du mår toppen iaf och nu kommer jag vara en trogen läsare av din blogg



Kram

Anna

2009-05-06 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0