Robinson!

Juste, glömde kommentera om gårdagens Robinson!
Lukas åkte ju ut..tyckte det var lite synd, han har kommit ut lite ur garderoben kan man säga på sistonde. När ful-Christian var med i spelet syntes inte stackars Lukas. Hade han bara valt rätt pakt från början hade han varit kvar och det vet han själv. Lite tråkigt. Hade hellre sett att tråkiga Ellinor åkte ut. Hon har inte tillfört nåt. Hon bara är...Men det har ju visat sig tidigare att det är dem som inte syns som står kvar som vinnare. Hon kanske är taktisk ändå...

Nu vill jag typ att alla som är kvar ska vinna, utom Ellinor såklart. Jarmo är stencool, kan knappt vänta till nästa vecka när han ska slå sönder pannan!? Stackars.... Och Anna och Nina gillar ja, dem är starka tjejer. Och Erik får vinna för han är så bra på allt.

Så, nu har jag fått prata av mig lite om Robinson.

Hej så länge
C


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; jag bor i Lindome :D du då?

2009-05-17 @ 15:11:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0