Slafs slafs

Klar!

Inget mera tjat om uppsatsen..Skönt va!
Men alltså..Jag är jättesugen på pizza...Hatar att jag jämt är sugen på fet mat och godis och kladdkaka! Vill inte vara det...Varför ska fet man vara gott!? Jag har ätit en pizza här uppe som heter Lule special. Med strimlad biff, räkor och bearneise (eller hur det nu stavas). Så jäkla god! Så varje gång jag är sugen på pizza så tänker jag på den.

Men det kommer sluta med att jag äter matlådan som står i kylen..igen...Hatar att inte kunna äta vad jag vill och spendera hur mycket pengar jag vill på vad jag vill!

Mycket jag hatar känner jag...Blev på dåligt humör nu. Gör mig glad!

:(


Kommentarer
Postat av: Marcia & Maja

Vad kul att uppsatsen är klar!!! Nu är det bara oppostionen kvar va???

2009-05-19 @ 19:42:13
Postat av: Camilla

Yes! Men opponeringen brukar oftast vara jobbigast.. Men det gör inget för snart åker vi hem!!

2009-05-19 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0