Solen i ögonen och bara ben överrallt

Hej hej!

Det var supermysigt att gå i stan med my love och med solen rakt i ögonen. Skulle försöka hitta något man kan använda för att göra uppsättning till balen, har ju inte direkt nån lust att gå till frisören och betala 1500 spänn. Då blir allt bättre att göra själv snål som jag är. Hitta två roliga grejer på Glitter som jag ska prova och se hur det ser ut. Var på H&M också och upptäckte att dem har fått in massa fina kläder. Kändes oerhört deprimerande att känna att jag inte har råd att köpa någonting. Provade iallafall en klänning och en kjol, klänning satt faktiskt väldigt fint på mig, men mitt sunda förnuft viskade i mitt öra att det inte är rätt tid för mig att shoppa kläder. Så vi gick och satte oss på Kulturens hus uteservering istället, det är Luleås häng när det är fint väder. Vi mumsade i oss glass, hade nästan glömt hur gott det är med lakritspuck.

Här kommer ett litet bildspel på våran mysiga dag på stan


Weeeiii vad fint väder det är!

                                      


Jaa juste..Haha..Fernie mobbade mig idag på bussen för att jag var duktig att sätta på mig säkerhetsbältet som fanns. Är det nåt fel eller, jag skulle vara den enda överlevande på den där bussen om vi krockade ju! Se vem som skrattar sist då, ha! Se så söt och duktig jag är



Med denna duktiga gärning säger jag..God eftermiddag!
C

Kommentarer
Postat av: marcia

muahahahahahahahahaha

2009-05-16 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0