Stockholmsmark

Åh så skönt det var att gå ur planet och mötas av en varm och skön bris!
Nu befinner jag mig i Knivsta, det blev ett litet mellanstopp här eftersom vi behövde ta ett så tidigt flyg. Nu ska jag bege mig mot stan för att ha ett lunchmöte med en potentiell arbetsgivare..Det kan gå hur som helst beroende på vad som flyger ur min mun..hmm...
Jaja, nu måste jag skynda mig, tåget går om en kvart!

Den här kan nu ju ta en titt på innan..Någon som är sugen? Helt ny designsoffa, nypris 11000. Säljes för 7000!
Toppen va!



Chao
C

Kommentarer
Postat av: Frishko

Shit vilken soffa!! Var kan jag köpa den?

2009-05-07 @ 21:36:15
Postat av: Frishko

Shit vilken soffa!! Var kan jag köpa den?

2009-05-07 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0