Tråkig blogg?

Gokväll mina kära!

Så var det onsdag igen. Det innebär storgråt till Greys. Kommer Izzie att dö? Jag vill inte veta.

Kollar på fråga olle nu. Dem pratar bloggar. Jag citerar Olle "Om man inte har något intressant att skriva om ska man inte blogga"
Jag har ju inget intressant att skriva om. Eller? Egentligen skulle jag kunna göra revolt här i bloggen. Jag skulle kunna skriva precis vad jag tycker. Om allt och alla. Om politik och silikontuttar. Om Carl Bildt och Linda Rosing. Om allt och ingenting. Skulle det göra bloggen mer populär, skulle den bli intressant då? Jag gick in i det här bloggträsket med syftet att mina närmaste vänner skulle läsa om min vardag eftersom vi inte ses så ofta. Men nu har det blivit en grej. Det går ett rus genom kroppen när jag klickar på statistiken och kan kolla exakt hur många som varit inne på bloggen idag. Och antalet läsare stiger varje dag. Vill jag hellre få nya läsare genom att dela med mig av mina åsikter om vårt tråkiga Sverige och alla B-kändisar som tjänar pengar på ingenting, eller vill jag ha kvar mina trogna läsare genom att fortsätta dela med mig av vad jag äter om dagarna och vilka serier jag följer?

Det är frågan.

Jag ska sova på saken. Dela gärna med er lite tankar.

Puss godnatt
C

Kommentarer
Postat av: Kumari

Vad fina ni e på bilderna :) sååå söta! hihi

Jasså så nu e ni på väg neråt i landet igen, skönt va? Jag vet vad som händer i greys :p

Såg med fråga knulle och en blogg e för att klottra ner en massa skit och då struntar man fullkomligt i om man e en bra skribent eller ej, enligt mig iaf.



Kramar!

2009-05-27 @ 22:41:33
Postat av: Helena

Det är så roligt att ha din blogg o läsa på dagarna. Dina trogna fan kommer inte svika dig om du lägger in lite åsikter om Sverige och alla B-kändisar mellan dina maträtter. Hehe. Fast bloggen är bra som den är. Miss yaa cutie. Puss

2009-05-28 @ 09:18:49
Postat av: Camilla

Va söta ni är :)

2009-05-28 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0