Trött kväll

Godkväll

Nu ligger jag hemma i sängen efter en trevlig afton. Det var jättegod mat och trevligt sällskap på AllStars, dock var det en liten miss att vi inte fick sitta vid ett långbord, istället blev vi utplacerade i 4 olika bås...men det var ändå kul, vårt bord var roligt. Efter middagen gick vi till en i klassen som har lägenhet mitt i stan, mycket bra. Efter ett tags häng drog vi oss hem till grannhuset där det var party party. Jag var dock inte på så mycket partyhumör. Jag var trött och hade ingen lust att dricka. Så jag gick hem tidigt och Fernie är fortfarande kvar och håller i kalaset. Är ganska skönt att få sängen för mig själv ett litet tag faktiskt...Man kan ju inte alltid vara på topp. Men ikväll var jag tråkig det erkänner jag. Är så tantig! Jag väljer att hellre inte dricka nånting för att kunna vakna pigg och fräsch än att offra en morgon för att ha lite kul med massa vin i kroppen kvällen innan. Herregud, måste skärpa mig. Jag kan bara släppa loss på rikigt när jag är hemma med mina homies, min tid här uppe är ÖVER.

Nu kom Fernie in. Det var tidigt. Fick jag ju inte sängen för mig själv ändå. Men det gör inget, det är 1000 gånger mysigare att krypa ner med min finaste...
Godnatt
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0