Opera isn't so bad after all

Det blev en liten paus för Eurovision ändå..Börjar tycka om Marlenas bidrag nu, var lite emot det i början men hennes låt är ganska unik har jag kommit fram till, så det kan nog gå hem. Men min absoluta favorit ikväll var Islands Yohanna. Grym röst och jättesöt!
Watch her!
http://www.youtube.com/watch?v=8w97Z1iwKro

Idag var Fernie värsta taskig. Han åkte till dollarstore och köpte 3 chipspåsar och 2 liter hallonsoda. Och vet ni vad han köpte till mig? Japanmix....Gulligt att han tänkte på mig men är inte så jätteförtjust i den där mixen. Så jag satt o smutta i mig lite japanmix medan Fernando så stolt tuggade i sig sina layschips. Så här såg vi ut när vi följde Marlena in i finalen.






Psst..Dont mind the smygreklam som smygit sig in i bilden...

Natti natti!
C


Kommentarer
Postat av: marcia

Era snaskråttor!!!

2009-05-16 @ 21:41:49
Postat av: Camilla

Men åhhså gott!

2009-05-17 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0