Greysnoja

Gokväll

Nu har jag och Caroline gråtit ut till Greys. Alltså...jag snyftar inte bara, det forsar tårar nerför kinderna. Det där programmet kommer aldrig gå ner sig, det är lika bra nu som första säsongen. I sommar måste vi byta ut DH-kvällarna mot Greys-kvällar tjejer, so much better!

Idag har jag fått ihop massa sidor på uppsatsen, jag är typ klar snart. Känner inte riktigt lika stor panik nu men den finns där ändå. Längtar till den 4e juni när vi är på väg ner till Malmö, då kommer all stress flyga av mig eftersom vi ska ta caben ner =)

De senaste veckorna har jag verkligen tagit hand om mig själv. Jag har haft jättefina långa naglar som jag skött om och jag har ätit bra och så. Men nu känner jag att jag börjar hamna i fulträsket. Mina naglar har jag bitit av, allihopa. Jättefula är dem. Och idag åt vi Guldfågelns buffalowings. Dem är visserligen jäkligt goda, men inte så värst nyttigt. Och jag är så knäpp. Istället för att hålla den sunda livsstilen jag har haft nu när jag har gått ut och gått på morgonen så tänker jag att "åh va duktig jag har varit idag, nu kan jag unna mig lite buffalowings". Helt fel tillvägagångssätt.

Nu har ju klockan blivit så där mycket igen. Måste sova. Nu ska jag krypa ner och mysa med min sötnos.
Godnaaatttt!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0