Loppis preparation

Hej hej

Vill börja med att ägna en tanke till Emma, jag tänker på dig ♥

Idag har vi pluggat, solat och allra roligast..förberett inför den stora loppisen imorrn! Ska bli superspännande. Antingen kommer det massor med folk eller så kommer ingen...Hm..I wonder wich alternatvie it will be....







Memorera dessa fullstaplade bord nu, för imorrn kommer en bild efter dagens slut. Då får vi se hur mycket vi tjänade på den här loppisen. Och observera dem fina post-it lapparna med dem billiga priserna! Ingen som känner sig sugen på att komma upp till Luleå och fynda?

Sitter och lyssnar på Yohanna - Is it true medan jag bloggar så flitigt. Den är så bra. Och hon har en helt otrolig röst. Tänk om man kunde sjunga som hon. Eller sjunga överhuvudtaget. Jag känner bara en som kan sjunga och henne har jag aldrig hört ens (Känn dig träffad Anna). Skulle va coolt att höra nån som sjunger riktigt bra live. Men Fernie och jag har planerat att släppa en singel faktiskt..Så fort vi blir rika och kända. Då får ni höra min underbara röst! Men det ska vi hålla tyst om ett tag....

Nu måste vi gå och lägga oss så vi är pigga imorrn för förhandling på högsta nivå!
Så nu går jag och mitt nytvättade hår och lägger mig!

Puss & Kram
C

Kommentarer
Postat av: Moster åsa

Hej snygging!!!!!! du är så snygg i din nya frissa...vi kommer gärna på loppisen : Har faktiskt spanat in lite rejäla fynd....kramis Hoppas det går bra imorgon

2009-05-22 @ 00:54:00
Postat av: Camilla

Taack snyggaste moster!! Va kul att du läser min blogg :) Har rean vart två stycken h'r faktiskt, en kvart efter öppning, hehe! Syns snart, längtar!

2009-05-22 @ 09:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0