F*ck my diet!

Hellooo

När jag hade skrivit färdigt mitt förra inlägg skulle jag ju bege mig ut i solen...men så försvann solen bakom alla moln. Bummer...Så det blev tyvärr inga lättklädda bilder..Men jag lovar att det kommer fler chanser ;)

Jag har sån dålig disciplin. I två dagar nu har jag sagt åt mig själv att skriva på uppsatsen så den blir klar i tid, men det har jag ju självfallet inte gjort. Har hittat på en massa andra saker att göra. Var bland annat på DollarStore idag och köpte en stor burk godis.. Ja, på dollarstore har dem konceptet "Fyll burken så mycket du kan för 30kr" Ett mycket bra koncept tycker jag!


 
Så nu säger jag screw my diet! Har ändå ingen disciplin..Är väldigt imopnerad av Erika som klarat sig utan socker i en hel månad, men jag är sämst på att hålla en diet har jag kommit fram till. Får börja träna igen helt enkelt så jag kan äta vad jag vill. Ska joina Steffie och Emma när jag kommer hem till sommarn så vi blir den löktrion vi en gång var.

Nu har vi revbenspjäll i ugnen, ska bli väldigt gott. Detta ska jag och Fernie avnjuta med ett glas (eller två) rosé till och sen ska vi bli irriterade över att våra konstiga grannar ska ha party i vår lyhörda korridor. Men det är sånt man får tåla när man är student. Så det blir nog ingen tidig kväll, trots att vi bara ska vara hemma och mysa med våran burk med godis.

Ha en trevlig fredag!
C

Kommentarer
Postat av: Caroline

Liar liar pants on fire...

2009-05-16 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0