Norrland lokaltrafik funkar ej

Tjoho!

Sorry mina trogna läsare. Har varit väldigt dålig på att uppdatera idag. Kan bero på att jag knappt varit hemma och när jag väl kommit hem har jag haft fullt upp. Imorse fixade jag det sista på inlämningsuppgifterna och sen rusa jag till skolan och lämna in. Direkt efter det tog jag bussen in till stan och hämtade min klänning på kemtvätten. Den är jättefin! Och som vanligt missa jag bussen när jag skulle hem igen, så jag tog en liten runda på stan medan jag vänta på nästa. Provade massa skor då jag för tillfället änvänder mina tygskor som är  typ en storlek för små. Tycker faktiskt om det nya modet med flätade skor och allt vad det är. Skulle vilja ha såna där höga skor men då blir jag ju två meter lång. Det är inte alltid kul att vara lång faktiskt....
                   


Det blev inga skor...Min plånbok har för många hål...
Men när jag kom hem förberedde jag mig faktiskt lite inför balen på lördag. Jag lockade hela mitt hår för att prova nån håruppsättning..Så jag inte får värsta paniken på lördag för att jag inte vet vad jag ska ha håret...Men det blev bra, tänkte ha nån halvuppsättning av nåt slag och sen låta mitt lockiga hår hänga där bak. Även om jag inte har så jättelångt hår blev det faktiskt väldigt fint. Jag veeet, nu tänker ju ni att ni vill se mitt fina verk..Men ni får faktiskt hålla ut, på lördag kommer en bild på hela min fina outfit!

Nu blir det ta det lugnt med tv. Ikväll är det ju Greys!
Weeiiii


Besitos
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0