Våra bästa år- Århundradets tvserie?

Goddag

Dagen har börjat bra. En liten tallrik med clementin- och bananbitar + en kopp grönt te till frukost. Fernie fick ta ut Alma på morgonkvisten eftersom det blir jag som går långisen senare idag, med Caroline som by the way fyller 23 idag! Congrats! Och inte att glömma, min underbara gudson Matthias fyller också år idag, grattis grattis! Tiden går fort där nere i Skåne, alla mina prinsar och prinsessor bara växer och växer och blir till snygga adults... Är ju inte så svårt att lista ut vart dem får sin skönhet ifrån =)

Jag har faktiskt fått lite bloggreaktioner, det är super kul..Trodde aldrig jag kunde bli så glad av att skriva en blogg, haha! Man kan se statistik på hur många som är inne på bloggen och igår var det över 30st som besökte min blogg ,coolt ju! Keep up the reading I say!

Nu ska jag och Fernie gå till Ica och köpa lite nyttigt gott att mätta magen med..Men nu såg jag att Våra bästa år är på tv..så det blir Ica efter att vi kollat på den här framgångsrika serien...Tragic men jag är fast i våra bästa år-träsket...

Besitos
C


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mycket bra start på en mycket bra blogg :)

2009-05-05 @ 12:15:18
URL: http://carolineandersson.blogspot.com
Postat av: Erika B

Ja, jag håller med! Nice to read :)

2009-05-05 @ 15:29:36
URL: http://unzip....
Postat av: Camilla

Tack tjejer =)

2009-05-05 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0