Värsta rena toaletten!

Godkväll

Vilken jobbig dag...Har varit i skolan i 3 timmar idag...Trodde att jag skulle hinna sitta hela dagen med uppsatsen men Caroline fick som vanligt påminna mig om att vi faktiskt hade föreläsningar idag..duppelpass! Det lät inte som att det skulle bli en höjdardag, men vi fick finally Lära oss lite om uppskov..alltid bra att veta när man ska ha med fastigheter att göra! Så där gick en hel dag utan uppsatsskrivande...Inte bra. Men ska sitta på planet imorrn och skriva lite tänkte jag..På tal om planet...Bokade idag en sistaminuten imorgon kl 10. Sen måste man ringa in och boka in hund för sig...Och då visade det sig att det var tillräckligt många hundar på den flighten...hallå....hur kan man ha begränsning på hur många hundar man kan ha i kabinen, det är ju inte så att Alma tar någon plats..Irriterande iallafall..slutade med att vi fick byta flight till 07.30.
 
OMOTIVERANDE!

Men men, thats life! Nu har vi packat allt, och städat heeeeela rummet. Jobbigt tänker ni att städa ett rum som är 25 kvm stort...Well, you have no idea hur mycket man får plats med på ett så här litet utrymme. 
Min älskling ligger i sängen och väntar på mig..Han har faktiskt lovat mig en surprise för att jag överraskade honom med middag idag, hoppas det blir massage..Han är en gud på att massera ♥
Så nu med detta citat från Fernie (som för övrigt alltid blir lika surprised av att se en ren toalett) säger jag godnatt så ses vi på röda linjen imorrn!

"Värsta rena toaletten!"

Besitos
C


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, att F ens kommenterar att toaletten är ren betyder bara en sak: NI STÄDAR ALLDELES FÖR SÄLLAN! ;)

2009-05-07 @ 00:09:27
URL: http://carolineandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0