Wanna be a shoppaholic

Goddag

Har inte hunnit skriva något på morgonen, för vi åkte in till stan tidigt för att få hjälp av vår kära vän Emil som jobbar på Brothers. Uppdraget för dagen var att köpa skjortor till -fernie till hans nya buisness-look. Det gick bättre än förväntat, vi gick därifrån med 3 superfina skjortor och en snygg kavaj. Nu är han redo för karriärlivet min snygging!



Jag däremot har inget fint i garderoben som jag kan ha i sommar när jag börjar jobba. Måste verkligen shoppa loss någong dag, men sparar det till jag kommer hem, där finns lite mer att välja på.

Hur som haver, nu har vi kommit hem och jag lääängtar till ikväll då är det Robinson. Har aldrig tidigare varit nåt fan av detta överlevarprogram men det här året har jag sett varenda avsnitt, och vad kul det är! Intriger, svält och massa roliga tävlingar. Jag satsar på att Nina eller Erik  vinner, dem har den rätta kämpaglöden och dem vet hur dem taktiskt ska vara och göra gentemot deras konkurrenter. I like!

Nu ska vi äta lunch, det blir rester av gårdagens revbenspjäll.



So long!
C

Kommentarer
Postat av: Erika

Mäh, Nina är ju värsta bitchen :P

2009-05-16 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0