Alma + Otto = Sant

God förmiddag!

Haha, snacka om att min karma bet mig i röven idag. Alma fick ju sova i min säng inatt eftersom inte Fernie var här... Ja, gissa vad jag vaknar av halv åtta imorse. Alma gör en fet spya mitt i sängen som hon försöker äta upp. Äckligt värre! Hon börjar komma in i Otto-fasoner ;)
Så jag får gå upp och köra igång en maskin med tvätt och byta sängkläder. Gissa om Alma fick ligga i väskan resten av morgonen! Där fick jag för att jag tar myset före uppfostra. Och det var ju också mitt fel att hon spydde för jag gav henne popcorn igår...

Aja, skadan redan skedd. Idag är det superfint väder men jag har ingen att gå långpromenad md :( Snacka om mobbad. Får se vad jag hittar på, kanske åker till Kanan.

Ha en bra lördag allihopa, glöm inte solfaktorn!
Moohahahahhaha

C


Kommentarer
Postat av: Erika

Jaha, se där.. Är visst någon fler än jag som drabbas! Det känns bra :) hihi

2009-09-20 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0