Blandade känslor

Jag sitter här hemma isoffan nu, allt har sjunkit in. Jag har verkligen haft ångest i fyra veckor och varit stressad för den här jäkla tentan så länge så jag tappade helt uppfattningen hur det egentligen hade gått. Inte trodde jag i min vildaste fantasi att jag skulle sluta min studietid med ett Vg. Det är mitt första Vg på univrsitetsnivå, hehe.

Men det är med blandade känslor som jag skriver nu. Samtidigt som jag har fått reda på detta underbara besked har min pappa idag fått ett lite mindre roligt besked. Han fick idag reda på av hans arbetsledning att han är tvungen att gå. Men det var ett väntat besked enligt pappa och han tar det med ro verkar det som. Han ska med andra ord spendera sin vardag på Kanan från och med nu och han lär inte må sämre av det.

Nu ska jag och min familj iväg och äta middag på Olearys, för att jag har varit så duktig!

Muuuums, blir det en rosa köttbit eller en mumsig hamburgare?
Det är frågan!
C


Kommentarer
Postat av: elin helander

Åhhh camilla lilla! Jag är så stolt över dig. Och VG också! Thats just great!

Nu ska jag se Hollywoodfruar. Antar att du redan sitter bänkad vid TV:n :)



Ses snart. Kram

2009-09-28 @ 21:03:11
Postat av: Camilla

Of course I do, jag strävar efter att få deras iv ;)

2009-09-28 @ 21:25:27
Postat av: Martin :D

Det gör hon naturligtvis! Men vi åt därimot på amazon på heron city!<3

2009-09-28 @ 21:26:57
Postat av: fernie

OM du strävar efter det livet så måste jag med andra ord ligga i. Annars betyder det ju att jag kommer bli utbytt snart. För ingen miljonär vill ju ha en gammal kvinna.

2009-09-28 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0