Ptrrrooooo, ville jag ropa!

Gokväll!

Det blev en mysig och bra dag idag, även fast jag är liite mobbad. Jag och min käre bror Martin begav oss till Karlaplan för att äta lunch på Himmelska hundar, ett mysigt hundcafé som jag har nämnt förut här i bloggen. Där mötte vi massa trevliga hundar, bl.a en mellanpinscher 7 mån som busade lite med Alma. Mycket uppskattat av min lilla nöt :) Sen låg vi i gräset lte och njöt av solen innan vi gick till Gärdet på prommis. Och en lite läskig grej hände där faktiskt. Dem hade nån uppvisning där med soldater och hästar och rätt som det var så skenade en häst och sprang rakt genom den stora gräsplätten och in på Valhallavägen. En ryttare galopperade efter men jag vet inte om han fick tag på den stackars chockade hästen. Hoppas den mår bra nu!

Ligger i min säng nu och är jättetrött efter en lång dag i solen och en tidig morgon (grr, det var ju Almas fel), men snart kommer jag bli pigg för då kommer min älskling. Lite irriterande att han kommer så sent men bättre sent än aldrig och varje ögonblick jag får med han njuter jag av ♥

Imorrn ska jag på fyra visningar, ska bli kul. Jag har tänkt håva in lite värderingar då så jag får lite cash. Nu innan jag blir registrerad så får jag nämligen  10 % av arvodet om ett köp som jag har fixat går igenom. Nu ska jag va lite social med mum & pup innan all min tid ägnas åt min man.

Chaaooo


Kommentarer
Postat av: Martin

Eeeehh Hallå??? Mobbad av att vara med mig?? Fy fan vad taskigt, det här ska jag homma ihåg!! ;(

2009-09-19 @ 23:03:20
URL: http://playahead.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0