En trött kropp har jag

By the way, Almas operation igår gick bra. Är inte så nöjd med veterinären men huvudsaken är att Almis mår bra och det gör hon. Han visste inte ens vad hon var för ras! Borde man inte veta det som veterinär??

Finns inte så mycket mer att säga. Helgen har varit lugn som vanligt, har fått mig en trevlig överraskning också, något som jag inte fått på 2 månader. Min ångest och denna onödiga stress satte min kropp stop på. Inte bra.

Nu ska jag sova, är supertrött. Var barnvakt åt Maja och Klara igår tillsammans med Fernie och hans föräldrar. Man blir verkligen helt slut av att leka hela dagen. Men det är så mysigt så det är lätt värt all trötthet som det leder till.

Så godnatt Sverige, och godnatt ni skickliga rånare som sitter någonstans och gottar er med en miljard.
Puss & kraam
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0