Flunsa?

Öhhhh.....
 Är på gränsen till att vara sjuk, hatar det! Näsan är ubertäppt (men bara ena näsborren, sjukt irriterande), Halsen svider när man sväljer och huvudet väger sisådär 15 ton. Inge kul. Var på jobbet idag iallafall och det var kul. Ringde och jagade massa värderingar så jag kan tjäna lite pengar och av de 50 jag ringde har jag bokat in en. Men en är bättre än ingen :) Just nu längtar jag bara tills jag får tillbaka tentan och kan fixa den där jäkla registreringen. Vill börja jobba på riktigt, vill kunna säga att jag faktiskt är registrerad fastighetsmäklare!!!

Snälla snälla snälla... Ge mig Godkänt.

Annars händer inte så mycket just nu. Har lite att se fram emot i helgen då Fernie kommer och vi ska på "parmiddag" hos Helena och Victor, ska bli himlans trevligt. Sen blir det lugnt, måste bli frisk från den här onödiga flunsan.

Nu ska jag måla mina naglar, so long!!
C


Kommentarer
Postat av: Helena

Du ska bli frisk från flunsan innan ni kommer till oss... okej! Vila och ät vitaminer!



Se yaa soon cutie :)

2009-09-10 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0